dilluns, 13 de desembre del 2010

Programa de 9/12/2010


Programa 13 de la temprada
dijous 9 de desembre 2010

Amb Pere Agramunt i Xavi Nogues

i

Al control de so
Rafa Sanchez

ESTUDIS DE PUNT 6 RÀDIO

En el programa tobareu, noticies, las seccións fem esport i en detall, la agenda i uns minuts mùsicals.

UNA CARTA DENUNCIÀ

Cura a les persones que entrin a comprar en aquesta botiga i vagin en cadira de rodes.
" US PODEN ACUSAR DE LLADRES".
La botiga en qüestió és "PULL AND BEAR" de Tarragona.

CARTA DENUNCIÀ
Text:

Indignant!!

Vaig en cadira de rodes, el passat dia 25 de novembre, vaig anar amb la meva mare a la botiga PULL & BEAR de la Rambla Nova, núm. 5 de Tarragona. Vam comprar diverses peces de roba i en sortir per la porta van saltar les alarmes, la dependenta ens va dir que no passava res, però tot i així li vam ensenyar de nou tot el que portàvem.

Se que a molts companys els passa igual, ja que a causa dels metalls que tenim a les cadires de rodes, al passar pels sensors com són molt sensibles, ens salta l'alarma i generalment els empleats comprenen la situació, però tot i així no és agradable la xafogor que ens fa passar.

Però l’indignant i inadmissible és el que em va passar el dia 1 de desembre al tornar a la mateixa botiga PULL & BEAR, només arribar ens han acusat de males maneres que la setmana anterior havien saltat les alarmes per haver-nos portat les peces robades! Sense cap mena de prova ni explicació, ens han humiliat, ofès i insultat sense nosaltres tenir res a veure!

Jo crec que igual que és un delicte el robar, també tindria de ser un delicte acusar de lladre amb falsos testimonis i sense proves. És vergonyós que puguin pensar que aprofito la meva discapacitat per amagar coses a la cadira de rodes.

Des d'aquí vull denunciar i fer públic aquests fets que em van deixar amb una impotència, ràbia, indignada, humiliada, difamada, no vull que ningú torni a passar per la meva situació.

M. Terasa Rios Gómez



Fem Esport amb Manel Seva



Programa del 9/12/2010




La secció el DETALL

Convidat al programa.


Pablo Shu, voluntari a una entitat amb discapacitats psiquics.







Societat Limitada s'emet cada dijous de 19:30 a 20 h. per Punt 6 Ràdio (99.8 FM)
Ja podeu descarregar els podcasts del Societat Limitada des de:http://www.punt6radio.cat






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada