dimecres, 4 de novembre del 2009

Resposta a "Tothom" No és el primer programa sobre la discapacitat

Benvolguts amics,

Sóc Miguel González, responsable del programa Tothom, de tarragona Ràdio.

En primer lloc, demanar-vos les més sinceres disculpes per les molèsties que us hagi pogut causar, el tema que esmenteu en el vostre correu.

Conec (i m’he posat amb contacte amb ells) la majoria de programes als que feu referència, com els que presenta la periodista Anna hernández (amb la qual tenim pendents col·laboracions).

En cap cas, la meva intenció (ni la de l’emissora) ha estat faltar el respecte a aquests programes, ni desprestigiar la feina de les persones que els fan possible.

No puc equiparar, ni ha estat mai el meu desig, la feina de periodistes o persones que porten realitzant programes des de fa molt de temps. Jo només intento posar-li il·lusió, ganes, i treballar per difondre els temes que em semblen d’interès.

Crec sincerament, -i segurament estareu d’acord amb mi-, que per sobre de tot això, rau la importància de que la discapacitat tingui un lloc dintre dels mitjans de comunicació, que es faci escoltar i que, tant discapacitats com no discapacitats, coneguin totes les vessants del tema i es vagin perdent prejudicis. Per això treballa Tothom, i imagino que el vostre programa també.

Pel que fa a la promo de la pàgina web, ara mateix estic accedint-hi per corregir-la.

Només em queda posar-me a la vostra disposició per qualsevol altra cosa, en que us pugui ser útil o que us pugui ajudar.

Aprofito la comunicació, per convidar-vos a venir al programa, per parlar de la vostra associació i els projectes que dueu a terme que, em consta, són interessants.

Una salutació molt cordial, i espero poder col·laborar amb vosaltres si així ho desitjeu, i a l’inrevès.

Miguel González
Redactor - TARRAGONA RÀDIO